Zitdagen aangifte personenbelasting aanslagjaar 2018

Gepubliceerd op  wo 25 apr 2018
Op woensdag 30 mei 2018 kan u van 9.00 tot 14.30 uur terecht in het gemeentehuis (Gemeentestraat 2, 3054 Vaalbeek - raadszaal 2de verdieping) voor het invullen van de aangifte van de personenbelasting aanslagjaar 2018 - inkomsten 2017.

Om de aangifte zo vlot mogelijk te laten verlopen, dient u de nodige documenten mee te brengen, zoals inkomensfiches, bedragen van kadastrale inkomens, aanslagbiljet in onroerende voorheffing, attesten van hypothecaire intresten, levensverzekeringen, pensioensparen, kosten voor kinderopvang, uitgaven voor energiebesparende maatregelen, betalingsbewijzen onderhoudsgeld, giften,…

OPGELET: vanaf aanslagjaar 2018 moet VERPLICHT de identiteitskaart worden voorgelegd bij het invullen van de aangifte.

U kan voor het invullen van de documenten ook terecht in de kantoren van de Federale Overheidsdienst Financiën, Philipssite 3A bus 1, 3001 Leuven, op werkdagen: in mei 2018, elke voormiddag tussen 9.00 uur en 12.00 uur en in juni 2018, van 09.00 uur tot 15.00 uur.

Meer informatie: 0257 382 00. – p.leuven.team3@minfin.fed.be

 

Contact & openingsuren

Secretariaat

Adres
Gemeentestraat 2, 3054Oud-Heverlee
Stratenplan
Routebeschrijving
tel.
016 38 88 00
Fax
016 38 88 09
E-mail
secretariaat@oud-heverlee.be

Wenst u een afspraak, neem dan contact op met de betrokken dienst.

Meer openingsuren